onsdag 1 september 2010

Pensionärs & studentrabatt



Jag kommer från och med september börja med att ge rabatt till pensionärer och och studenter.
Tiderna som gäller då är :

8.30- 12.30 Måndag- Torsdag

Varför? Både grupperna har låg inkomst,ingen friskvård genom jobbet dom kan utnyttja,och är flexibla och kan ta tiderna jag erbjuder då det är som lugnast med massagejobb, för mycket kvälls och helgjobb är det om man inte jobbar med företagsmassage. Det är även många äldre som säger att dom inte längre får remiss till massage och dom behöver det, dom äldre behöver beröring för att må bra. Och studenterna behöver det för att dom sitter och pluggar många timmar om dagen och ont i axlar och huvud gör inte att det år att koncentrera sig på pluggandet.
Rabatten blir 20%.

1 kommentar:

  1. Vilket bra initiativ Carola! Hoppas många utnyttjar det. Det behøver ju inte jag før jag ær ju inte studerande mer, men nog skulle jag behøvt lite massage ændå...ska se om det passar nångång :)

    SvaraRadera