måndag 6 september 2010

Svisch!

Måndagen svischa iväg, har varit galet och full fart som vanligt sen 05.30 , upp med Lily och allt morgonstök, frukost, Liv till skolan som måste komma ihåg"viktiga boken" och gympapåsen, till Höjden , hem och ställa in barnvagnen i garaget, byta till cykeln (ja jag har bil men vardagsmotionen vet ni), inskolning, hem och massera, lunch, massor med samtal, mail & papper, hämta Liv och sen Lily, handla, tanka bilen som redan var fulltankad ( jag stod och tryckte i den 4 liter och fatta inget) västäng, laga mat, kvällsbestyr, föräldramöte, städa behandlingsrummet eftersom först behandling är kl 9.15 (missa svenska Biggest Loser, hoppas på reprisen, och nu ett bloggilägg som var helt otypiskt mig, om hur en dag ser ut fats jag knappt tog med hälften. Lägga sig då det är full fart i morn igen. Och imorgon börjar cirkelträningen igen, härligt men jag lär nästan dö efter den lata sommaren.

Och Hälsoveckan har dragit igång, och jag har ett fåtal tider kvar, jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar