onsdag 27 oktober 2010

Snö!

Foto: Nina Källmodin


Det snöar, så härligt! Jag känner mig väldigt sugen på att börja åka skidor igen både längd och slalom. Men har inte stått på varken det ena eller det andra på minst 15 år, jisses vad gammal jag måste vara. Hade gärna vela gå på skidteknikläger som Marie Mörk har, http://www.sportkullan.se/ så jag hoppas på en tidigt julklapp då det första lägret är i början av dec. Sen angåene slalom tänkte jag utnyttja mina förmåner som Skistaranställd (japp, kanon att både ha F & A skattesedel)och ta lektioner och utnyttja backarna i Sälen, det enda det kostar mig är resan dit och tiden.:) Vill både för min egen skull och för barnens skull börja.

Dagen idag hitills har bestått av företagarfrukost med väldigt intressansta föreläsare och där fick jag även ett nytt samarbete som vi ska ta itu med om 2 veckor, så jag återkommer sen mer om det. Har sedan massaerat och försökt pussla ihop nästa vecka då jag bara skulle vara ledig, men har visst bokat in lite massage och anmält mig på marknadsföringskurs mån-ons. Men det ska väl gå ihop det också. Ska packa jobbväskan då det bär av till Sälen på jobb imorgonbitti, kommer hem på lördag. Så bloggandet får vila tills på måndag, då kommer mitt novembererbjudande och tips till Fars dag. Ha en underbara dag alla fina som tittat in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar