onsdag 17 november 2010

Det känns så bra...

Nu är första ordern lagd till Reneé och det känns så kul och spännande, nu hjälper ni mig väl att äta upp all bra, god och ekologisk mat sen? :)
Klart är det även med Skatteverket, jag har nu lagt till rätt kod för att kunna sälja livsmedel. Kändes som ett stort steg som var väldigt lätt att genomföra.
Tack och lov att dom finns och kan svara på alla frågor.

Jag börjat lite smått med att ta hem, chokladoppade gojibär,eldigt örtsalt, himalayasalt, Kokosolja RAW, lantbuljong, snacksbox krav, raw kakaopulver, härliga hallonremmar.


Tog även hem lite produkter till lingonveckan, tamponger & trosskydd.



Och även böckerna av Reneé, "en salig blandning" och "peace, love & food"
Öppettider kommer, bara jag fått allt uppackat.
Imorgon är det dags för "Våga drömma", jag ska vara en av inspriratörena, känns som ett stort ansvar och har funderat mycket på vad jag ska säga, och har kommit fram till att det är väl inte så svårt att säga vem jag är och vad jag gör, inspirerande? Hoppas det. Jag vet att jag själv kommer blir inspirerad av de andra som föreläser och av de som vill komma och vara med.
Färdigbloggat och dags att jobba lite till. Ha en toppendag, men brrrr va kallt det var idag. Måste köpa en crosstrainer för mina promenader blir inte av när det är över -15.

2 kommentarer:

  1. Vad bra! Då kommer jag in och handlar lite lantbuljong sen någon dag! /Lina

    SvaraRadera
  2. Den skulle var här senast tisdag nästa vecka :) Välkommen!

    SvaraRadera