tisdag 16 november 2010

Härliga vinterdag!

Var det nån som kika in på Reneés hemsida igår och kolla på alla inspirerande produkter?
Vad vill ni ha, vad ska jag ta hem?

Är nyss hemkommen från det veckans morgonsim, och har nyss ätit ett av dagens två mellis. Det blev rött äpple i bitar, ett par matskedar mini keso oc sen kanel på det mums. Ibland tar jag banan eller apelsin. Banan och kanel är mums på gröten. Mina barn älskar äpple och kanel, tycker det smakar äppelpaj! Kanel är gott som godis, och sänker dessutom GI värdet på frukten och kickar igång förbrännningen. Och visste ni att röda äpplen mättar mer än gröna. Har med det sura i gröna äpplen att göra. och keso är ett bra fettsnålt protein som mättar längre.
Oj det vart kanske lite väl många rader om mitt mellis, men nu kanske ni vela prova nåt nytt. Nu blir det jobb resten av dagen! Ha en bra dag och passa på att gå ut för det är så fint!

1 kommentar:

  1. Hej, vad spännande med nya produkter=) Du ska alltså ta hem livsmedel också? Jag kan ju bara säga vilka mina favoriter är... Hampafrön, cacaopowder,lantbuljong, fiberlakrits,mandelsmör, rostade kokoschips, sweet mango, tamarisoya... det finns säkert mer, hallonremmar. Ja det finns ju massor=) Lycka till!!

    SvaraRadera