måndag 15 november 2010

Reneé Voltaire

Jag är stolt att säga att jag är nu återförsäljare åt Reneé Voltaires produkter.
Kommer så snart jag hinner lägga en order, och hoppas på att ha dom i hyllorna i nästa vecka. På tal om hyllor, jag behöver fler hyllor....

Kolla in på hennes hemsida vad hon har, där bloggar hon även och har en del smarriga recept. www.reneevoltaire.se
Jag tror nog Älvdalen har väntat på att få handla såna här varor lokalt.

Jag tar inte hem vad som helst det är väl genomtänkt och jag är väldigt nöjd över dom produkterna jag är återförsäljare åt idag, det ska vara kvalité, genuint, äkta, "rena" produkter och ekotänk.

Tack för kommentarerna om öppettiderna, jag håller på att funderar och kommer nog ha en dag i veckan, några timmar,om man vill handla förmodligen fredag eller lördag, vad tror ni? Annars får är det bara att ringa om andra tider, eller bara svänga förbi. Det gör inget, och har jag behandling så är det en skylt uppe. Återkommer när det blir spikat, och jag kommer också ut med en annons.

1 kommentar: