fredag 12 november 2010

Förkylningstider & Lundmyrleverans

Doftljus "clean cotton", helt underbar nytvättad doft, diska ur glaset sen och du har en fin burk med lock. 229:-

Babypaket, med 3 Dermanordprodukter, gäller året ut. 250:-

Mycket nytt i hyllan.


Äntligen påfyllt med nya vetekuddar från Lundmyr, kostar 299:- året ut.



Denna härliga dunkudde kommer Lily få i julklapp ( syns väldigt mycket i Bingo & Katrins soffor, ni som läser den bloggen, dom har mycket Lundmyr överhuvudtaget) Skulle det finnas intresse kan jag ta hem fler. Kostar 399:-

Det var meningen att jag skulle befinna mig i Sälen just nu på jobb, men min förkylning har tagit om som jag fick förra veckan och jag ska försöka kurera mig över helgen. Så nu blir det inga behandlingar på 3 dagar. Men vill ni ha en present till Fars dag så går det jättebra att komma förbi eller ringa innan. (se nummer bredvid i presentation)
Ha inte dock varit helt "onödig" idag har bokfört, deklarerat och Skatteverket har fått sin moms. Nu ska jag dock ta berget med snorpapper bredvid mig slänga det och sen i allt annat som borde göras, men som gått och väl kan vänta .

Det börjar även bokas på Spakvällar, så vill ni hinna med en innan jul, så passa på att boka nu och får bra pris och tips på julklappar. Det är även mycket annat spännande på gång, var igår på väldigt givande möte om ett bra samarbete som förhoppingsvis ska vara igång om ett par veckor.
Nästa vecka kommer jag vara en av föreläsarna på Våga Drömma, ska bli spännande då det är något helt nytt för mig. Så glöm inte att boka in det hos Karin på näringslivskontoret.
18 nov 19-21 i Östängs skola , finns mer info på Facebook och på W7.
Sen efter den kvällen kommer ni få inbjudan till en annan trevlig kväll!
Full fart, men så kul!
Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar