fredag 12 november 2010

Öppettider? Hjälp!

Jag har funderat med det här med öppettider. Jag har ju inga fasta tider som det är idag( svårt då jag har behandlingar för det mesta om dagarna. För mig gör det inget om nån kommer och knackar på och vill handla ni är så välkomna, eftersom det är bara att gå en trappa ner till jobbet. Gör heller ingetatt nån slår en pling och svänger in. Men nu vill jag att ni ska komma med önskemål, ska jag ha öppet ett par timmar om dagen för att handla (alltså inget drop-in till behandling) eller ett par dagar lite längre, dagtid, kvällstid, helger? Säg det som du vill, inte det du tror andra vill. :)
Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. Några timmar på helgen hade passat mej bra :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu har vi provat spikmattan några gånger... den var ganska brutal i början... men Niklas somnade på den igår=) pappa provade den när han var hit, han blev såld direkt! Nu frågade Niklas vad den kostade, så den kanske föll i smaken=) Det här med öppettider är ju jätte svårt, men för en sån som mig, som jobbar heltid och har barn, är i slutet på veckan, helgen alltid bra att komma iväg å spana, eller ta sig tid för sig själv=) Kände att jag svamlade lite nu, hoppas du förstår vad jag menar=) Ha en skön helg=) Kram

    SvaraRadera