måndag 8 november 2010

Lundmyr Of Sweden

Vetekudde, finns i Svart eller röd, med trycket "Favorit". 299:- (349:-) gäller till 31 dec.
Denna kudde får Lily i julklapp.

Har slängt iväg en order till Lundmyr of Sweden , som kommer om ett par dagar. Med vetekuddar, och doftljus med doften "clean cotton" .
För en vecka sen hade jag ett gäng vetekuddar kvar, och nu är dom slut. Dom är min storsäljare och är väldigt populära. Men domär otroligt bra, passar alla åldrar. Liv har den när hon har ont i magen och när hon har öronvärk. Jag spänner fast runt magen när det är lingonveckan eller på andra välbehöliga ställen. Det är just det som är bra med den, att man kan spänna fast den där man vill då den har kardborre, och sen är det sydda fickor så alla korn inte ramlar över på ena sidan när man ligger på sidan. Den har även ett örngott som går attat av och slänga in i tvättmaskinen. Den går även att kyla den och ha den till bland annat svullnader. Andra tips är den till den gravide och mamman, till foglossning, ryggont, smärtlindring vid förlossning, till eftervärkarna och mjölstockningen.

Jag använder aldrig en elektrisk värmedyna, eftersom man kan somna med den. Kan ju berätta vad som hände när förlossningen hade satt igång med Liv. Innan värkarna drog igång på riktigt så var jag hemma i mitt föräldrahem och låna mammas elektriska dyna, la den innan för tröjan rätt på magen och börja slappna av riktigt och höll på somna av den sköna värmen. Sen kände jag hur det börja lukta bränt, öppnar ögonen och ser att det ryker under min tröja! Springer ner för trappen. med min enorma mage.
-"Det brinner, det brinner! " säger jag
Mamma tror jag säger att det rinner och tror att vattnet har gått.
Fick ut den fort, och sen när vi kollar på den är den helt smält i plasten under fodralet.
Så jag verkligen rekommendera en man lugnt kan somna med....

Vill du bli ägare till en så finns dom att köpa hos FriskvårdsFokus på Prästgården/Älvdalen, i slutet av veckan borde dom vara i hyllan igen.

1 kommentar:

  1. Hade nog behövt en sån där vetekudde, kommer det in fler? Kram

    SvaraRadera