söndag 7 november 2010

Veckans schema

Måndag: massera, marknadsföringskurs, boka tid för säljsamtal.

Tisdag: massera. Bokföra och deklarera(är det tänkt då, skjuter nog upp det igen)

Onsdag: massera. Planera, pappersjobb, optikern( har hunnit gått 2 år sen jag la Dolce & Gabbanabågarna på biltaket och åkte, nu får det vara nog).

Torsdag: Massera och FÅ massage!

Fre-lör: Jobb på Experium, bland annat massera.

Söndag: Ledig!

Men det man utövar ofta blir man jäkligt bra på! Det där på att att vara ledig tänkte jag utvöva i 3 veckor över jul, hoppa på att bli bra på det också, att bara vara....

Däremellan under veckan ska jag klämma in en friskvårdstimme till mig själv, varje dag så är det, jag behöver det. Och resten av tiden går till mina fina flickor. Snart är dom vuxna och förhoppningsvis har jag några vänner kvar då. För dom få jag har kvar, jag är väldigt rädd om er, men jag hinner inte riktigt så mycket som jag vill. men snart hoppas jag på en helkväll med er var nu 3 månader sen sist.

Nåt jag me att vela klämma in i veckans schema är föreläsningen med Per Holknekt i Mora i morgon, grundaren av klädmärkena SVEA och ODD MOLLY, där tror jag man hade kunna fått enormt med inspiration. Han gick från uteliggare till stenrik affärsman. Vi får se, känns så där att vara borta en helkväll, när jag är borta alla andra kvällar denna vecka förutom söndag.

Men det är också ingen annan än jag som sätter det schema och jag har eftermiddagarna med mina fina

Helgen har också bestått av ledighet, skönt! Jobbade förra helgen och kommer jobba nu i helgen så det var välbehövligt, men fort har den gått. Höstlovet är slut. Liv är tyvärr ganska missnöjd då hon blev sjuk. Men hon var frisk igår som tur var för då var det Halloween fest i hos mormor och morfar, va kul dom, och vad jag skratta. Mest spännande var det att gå i trollskogen, där det bodde en hel del monster.

Provade nåt nytt igår, massageljus, låter ju jätteerotiskt kanske (stearinet blir till varm massageolja när det brunnit ett tag). Men fy vad det lukta starkt och illa och kändes konstigt att massera med, vi hade lite rygg/nackemassage till söndagsfilmen. Vet inte om jag ska skriva ut vad det var för ljus, för jag har fått mail om både det ena och det andra jag dissar här i bloggen. Men man har väl rätt till en åsikt? Och helst i sin egen blogg.

Det är också en fundering hur privat ska jag vara då det först och främst är min FriskvårdsFokusblogg, som är mitt jobb som jag tar på största allvar? Men det är kanske heller inte så kul att bara läsa om erbjudanden, massage och produkter? Känns det oseriöst? Mänskligt? Ja jag vet inte, men om jag ser till mig själv, dom företagsbloggar som bara skriver av nån sida från produktkatalogen tycker jag känns jättetråkiga.

Har försökt laddat upp inte mindre än sex bilder till detta inlägg men det gick inte nå vidare, så nu blev det en massa text.

He en fin dag allihop! Nu ska jag massera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar