måndag 1 november 2010

Marknadsföringskurs & Höstlov

Har ett inlägg på g om novembererbjudande som ni får se imorgon. Hemkommen från marknadsföringskurs så man kanske ska kolla igenom det där inlägget (vill ni ha nyhtesbrev per maillämna då gärna mailadress) en extra gång då ;) Nej då, bloggar lugnt denna vecka och har höstlov på dagarna och kurs och jobb på kvällarna:)
Sen packade jag upp ett 12 kilos paket på en massa nya härliga produkter igår från Dermanord /Maria Åkerberg som jag visa er lite mer utav, bland annat babyprodukter, badsalt, julolja till aromalampan, mera ansikts och kroppsprodukter osv. Sen hade jag tänkt skriva lite mera om hudvård utan att bli allt för tråkig, undra om det finns intresse?

2 kommentarer:

  1. Ja jag vill läsa om hudvård!!! :)

    SvaraRadera
  2. Då ska jag fixa ett inlägg om lite grundläggande utan att krångla till det..kommer under veckan:)

    SvaraRadera