tisdag 6 oktober 2009

Dagarna går i ett...

Ja svisch så var denna dag över, en skön friskvårdsdag med massage, skratt, shopping,och simning. Efter lämning på förskolan i morse åkte jag till Mora för massage på Morahälsan i tron att få svensk klassisk massage men fick finsk massage, gjorde gott men var lite hårdare än vanlig och en annan teknik. och sen att massören inte fått lära sig handuksteknik var ju en annan sak, jag låg med hela rumpan (skåran och allt) framme under hela rump och ryggmassagen. Tur att man inte är känslig, jag skulle aldrig göra så med mina kunder.

Efter jag vaknat upp efter massagen, åkte jag och kolla på Louise´s mottagning I Curryhuset http://englundlouise.blogg.se/ . Hon där emot är en jäkel på massage. Efter kiken där tog jag Louise, Kristina ett obligatorisk besök på Kaffestugan uppdaterade och kikade i affärer, leta present till min äldsta dotter som snart fyller 6 år. Vart tog tiden vägen, för 6 år sen gick jag i väntans tider. Även tiden i Mora gick alltför fort, och jag for hem och slängde ihop middag och sen åkte jag och Liv ner på Sinhallen, hon simskola och jag simma under tiden, perfekt.
Nu ligger de 2 små i sina sängar och mannen som varit hemmapappa idag är på hockeyträning. Nu ska göra en kopp yogite och invänta Desperate Housewifes, äntligen!

1 kommentar:

  1. söt du är ;) vi är ju skolade på samma ställe jag och du, den bästa alltså ;) Tack för en supermysig tisdag! Puss /Louise

    SvaraRadera