onsdag 7 oktober 2009

It takes a fool to remain sane!


Denna låt får bli dagens inlägg, tycker den ger bra med energi. dagen har delvis varit bra med har tyvärr blivit av med energi av vissa energitjuvar. Har ingen karaktär och är godissugen, synd så finns det inget hemma, synd o synd, bra kanske. Blir bara lite less, på folk som inte kan ta ansvar över sina liv för det är ens egna ansvar och ingen annans, se det bra och det positiva i saker och händelser och ta vara på livet som är allt för kort! Jag är så tacksam över mitt liv och min underbara familj!

Ta hand om er!
"Do, do, do what you wanna do Don't think twice, do what you have to do Do, do, do, do, let your heart decide what you have to do That's all there is to find 'Cos it takes a fool to remain sane..."

2 kommentarer:

  1. Men min stora unge! Har du en egen blogg??? Börjar man bli gammal eller eftersom jag inte hänger med, seeeeg i kolan kanske stämmer in på mig,skäms lite och lägger på lite naturlig rouge känner jag...ser du det? Hmmm, kan inte mitt geni till barn också hjälpa en oteknisk mor att skapa en sån här fin och "kulig" sida?????????? Jag och pa sitter och beundrar dina fina bilder på våra fina flickor!!
    Kram!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jo visst mor, det är tänkt att jag ska skriva om mitt företagande och lägga ut sånt jag säljer, erbjudanden och andra funderingar oxå såklart. Inte alls svårt är bara vissa funktioner jag har svårt med, men det ska väl löarna så småningom....

    SvaraRadera