tisdag 19 oktober 2010

Feedback

Nån som läste artikeln http://np.netpublicator.com/netpublication/n40301567 igår, vad tyckte ni? Bloggstatistiken gick upp rejält igår iallafall. Det var bra reklam, dock var jag ju inte helt nöjd. Hon har bland annat citerat mig-"oj, vad lyxigt att det finns spa Älvdalen" säger jag och skrattar? vadå skrattar? Och jag sa:" vad lyxigt att det går att få en spabehandling i Älvdalen nu", har kunder sagt till mig. Det är stor skillnad.

Och jag har hittills hållt mig undan godis och fika, det var ju inga problem alls i helgen. Jag har ju inte helt uteslutit socker, då jag äte rbland annat frukt och det är verkligen sött, och jag äter andra kolhydrater. Men bra mycket bättre än fika och godis, jag är väldigt känsligt för socker och blodsockret åker direkt ner till fotknölarna. Jag tycker inte om ordet förbud, för förbud skapar fixering. Jag valde bort det en tid för att få se hur jag mår utan , det är ju inget man har ett behov av precis.Och jag känner att det absolut inte är en fixering. Sen att man har en morot att se fram emot gör ju inte saken sämre. Och att jag kan vara fruktansvärt målmedveten när jag sätter den sidan till gör också sitt.

Är nyss hemkommer från morgonsim (och ikvällblir det äntligen cirkelträning)och nu blir det jobb framför datan resten av min arbetstid, har inga behandlingar idag,om det inte skulle dyka upp nåt akut, ryggskott, nackspärr eller liknande, Det är väldigt mycket sånt nu tycker jag. Ta hand om er, rör på er, klä på er varmt, stressa inte ihjäl er! Det är bevisat att det sätter sig muskulärt, allt hänger ihop.
Ha en bra dag alla fina läsare!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det är bra att ta bort allt "onödigt" socker ibland....om inte för annat så för att se hur galen man kan bli när man blir utan sin dagliga dos. Socker kan ju faktiskt vara otroligt beroendeframkallande :) Och vet du vad? Utan att tänka på det så har jag tänkt på ditt sockerinlägg och hållt mig undan socker nu på vardagarna! Trots att jag inte antagit utmaningen. Gaalet roligt faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Ja gissa om jag verkligen vill köra privat!?! Ja det vill jag ju. Så den där Våga drömma-kvällen vore helt klart nåt för mig. Men det handlar ju om att hitta ett ställe att vara på först. Jag behöver en gård med andra ord...hmm...

    SvaraRadera